GENERAL RULES OF CARRYING OUT COMPETITIONS

ЗАГАЛЬНІ ПРАВИЛА ПРОВЕДЕННЯ ЗМАГАНЬ З АКВАБАЙКУ НА ТЕРИТОРІЇ УКРАЇНИ

(оновлені 8.6.2016)

 

Дані правила, які розроблені на основі правил Міжнародного Союз Водно-моторного спорту (UIM) та рекомендацій Міжнародної Асоціації Водометних Спортивних Суден (IJSBA), є нормативним документом при проведенні Громадською організацією “Українська Федерація Аквабайка” будь-яких офіційних змагань з аквабайку на території України.

 

ЦІЛІ І ЗАВДАННЯ ПРОВЕДЕННЯ ЗМАГАНЬ

Змагання з аквабайку проводяться з метою розвитку і популяризації виду спорту.

При проведенні змагань з «Аквабайка» вирішуються наступні завдання:

  • виявлення сильніших спортсменів для комплектування збірних команд аквабайку України;
  • сприяння розвитку масовості і зростання спортивних результатів;
  • розширення кола тих, хто займається аквабайком;
  • підвищення спортивної майстерності діючих спортсменів;
  • об’єднання зусиль членів Федерації, всіх зацікавлених організацій та клубів в розвитку спорту на території України.

 

1.1 ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ ЗМАГАНЬ І ЇХ СТАТУС

1.1.1 Змагання, включені до Єдиного календарного плану всеукраїнських і міжнародних заходів, календарний план Української Федерації Аквабайка, всеукраїнських спортивних суспільств, відомств, за узгодженням з федераціями з цих видів спорту, а також в перелік додаткових змагань, узгоджених з єдиною спортивною класифікацією України (ЄСКУ).

1.1.2 Всеукраїнські змагання з аквабайку проводить Українська Федерація Аквабайка на підставі статуту Всеукраїнської громадської організації «Українська Федерація Аквабайка», свідоцтво про реєстрацію №3798 від 10.08.2012року”.

 

1.2 ПРАВА НА ПРОВЕДЕННЯ

1.2.1 Права на проведення всеукраїнських змагань належать Міністерству освіти і науки, молоді і спорту України (далі Міністерство) і Українськой Федерації Аквабайка (далі УФА України).

1.2.2 Права на спонсорську підтримку всеукраїнських, офіційних змагань з аквабайку і супутніх заходів надаються тільки після підписання з УФА України відповідних документів.

1.2.3 УФА України дає дозвіл клубу (організації), що приймає офіційні змагання, на продаж супутніх товарів і сувенірів з символікою заходу.

1.2.4 Права на повний або частковий телевізійний показ офіційних всеукраїнських і міжнародних (що проводяться в Україні) змагань з аквабайку належать тільки УФА України.

 

1.3 РАНГ ЗМАГАНЬ

1.3.1 Ранг «Чемпіонат», «Кубок» України, визначається включенням змагань в Єдиний календарний план всеукраїнських і міжнародних спортивних заходів.

1.3.2 Чемпіонат — змагання серед сильніших спортсменів (команд), правила участі і вік яких, визначаються положенням про змагання.

1.3.3 Офіційні змагання проводяться тільки на трасах, узгоджених з УФА України і відповідно до правил УФА України і даними положеннями.

 

1.4 СПОРТИВНІ РОЗРЯДИ

1.4.1 Відповідно до розрядних норм і вимог ЄСКУ за підсумками всіх офіційних спортивних заходів, включених в Єдиний календарний план всеукраїнських і міжнародних заходів, спортсменам присвоюються спортивні розряди і звання.

 

1.5 ТЕРМІНИ І МІСЦЯ ПРОВЕДЕННЯ ЗМАГАНЬ

1.5.1 Терміни і місця проведення змагань визначаються Єдиним календарним планом всеукраїнських і міжнародних спортивних заходів УФА.

1.5.2 Визначення точних місць і термінів проведення змагання проводиться УФА України на підставі отриманих заявок від організаторів на місцях і за наслідками інспекційного огляду (у разі потреби) місця проведення представниками УФА України.

1.5.3 УФА укладає угоду з організатором, в якому чітко обмовляються всі технічні і організаційні моменти підготовки і проведення даного конкретного спортивного заходу.

1.5.4 Угода регулює відносини сторін з питань відповідальності за підготовку місць, медобслуговування, матеріально-технічного забезпечення, організацію прийому учасників, розміщення офіційних осіб, учасників і суддів, забезпечення заходів безпеки, організацію освітлення в ЗМІ, і інше.

 

1.6 ЧЛЕНСТВО

1.6.1 Щоб приймати участь у змаганнях, організованих Федерацією або її філіями, необхідно бути членом федерації. Федерація та її філії залишають за собою право відмовити у членстві будь якій групі або особі.

 

1.7 УМОВИ ПРИЙНЯТТЯ

1.7.1 Членство в федерації може бути надане під час будь якого змагання, санкціонованого Федерацією або в офісі будь якої філії Федерації згідно статуту.

 

1.7.2 Якщо в вашому регіоні немає філії федерації , ви можете отримати всю необхідну інформації, а також бланки для вступу на офіційному сайті Федерації. Щоб отримати бланк для вступу в федерацію поштою, зверніться до секретаря Федерації.

 

1.8 ЛІЦЕНЗІЯ ПІЛОТА

1.8.1 Ліцензія пілота Федерації має бути надана за першої вимоги (наприклад під час реєстрації у змаганнях на сайті).

1.8.2 Рекомендуємо зберігати картку проходження медкомісії змагань разом з ліцензією пілота.

 

ПРОГРАМА ЗМАГАНЬ

2.1 КОНТРОЛЬ ФЕДЕРАЦІЇ

2.1.1 Федерацією були створені правила, згідно яких санкціонуються, організовуються та проводяться санкціоновані змагання; стандарти відбору та проведення змагань та офіційних подій; вимоги до придатності та підготовки плавзасобів; та правила щорічної серії змагань.

 

2.2 ОСНОВНІ ПОЛОЖЕННЯ ПРАВИЛ ЗМАГАНЬ

2.2.1 Офіційні правила Федерації що подані у цій книзі мають на меті створення єдиних правил проведення змагань. Ці правила регулюють умови змагань для всіх учасників в усіх класах.

2.2.2 Неможливо написати особисті правила, які б регулювали всі можливі обставини. Тому ці основні  положення правил змагань надають Головному судді, який має слідкувати за ходом перегонів та справедливо судити, всі права та зобов’язання. З метою створення справедливих умов змагань, на Головного суддю покладається відповідальність тлумачити писані та неписані правила. Рішення Головного судді має бути обов’язковим для всіх учасників.

2.2.3 Від часу до часу Федерація може публікувати тлумачення писаних та неписаних правил змагань. Ці тлумачення є обов’язковими для виконання всіма членами федерації.

2.2.4 Згідно основних положень правил змагань всі інші зміни, модифікації та зміни місця проведення змагань, які не зазначені письмово у правилах не є легальними.

2.2.5 Будь-який член організації, який не має доступу до правил, або має запитання може звернутися до Федерації за інформацією та роз’ясненням.

 

2.3 ВІДПОВІДНІСТЬ ПРАВИЛ

2.3.1 Правила та вимоги, що подані нижче, створені з метою відповідного рівня проведення спортивних змагань та запровадження найприйнятніших вимог до них. Ці правила стосуються всіх змагань та заходів, що проводяться під егідою УФА. Для участі у змаганнях всі члени Федерації мають бути ознайомлені з цими правилами.

 

2.4 БЕЗПЕКА

2.4.1 Дані правила змагань створені як керівництво з проведення змагань з виду спорту відповідно до загальних правил. Правила, що стосуються безпеки, розроблені для того, щоб впевнитися, що всі учасники мають базові знання з техніки безпеки, але представники Федерації не повторюють дані правила якщо вони виконуються. Більше того кожен учасник змагань, що проводяться під егідою Федерації має особисто оцінювати безпечність свого транспортного засобу та умов змагань, а також усвідомлювати можливий ризик.

2.4.2 Кожен учасник сам відповідальний за технічний стан свого плавзасобу та за свою компетентність у керуванні ним.

2.4.3 Кожен учасник сам несе матеріальну відповідальність за своє майно при змаганнях.

2.4.4 Кожен учасник при змаганнях сам несе відповідальність за своє життя.

 

2.5 ВИКОНАННЯ ПРАВИЛ

Ці правила стосуються всіх учасників та класів змагань, якщо тільки не було внесено інших поправок. Всі учасники змагань та персонал – включаючи власників, механіків, технічну команду, спонсорів та організаторів – мають бути членами Федераціях, ознайомлені з цими правилами та їх дотримуватись.

 

САНКЦІОНУВАННЯ ПОДІЙ

3.1 САНКЦІОНУВАННЯ ПЕРЕГОНІВ

3.1.1 Ім’я, емблема та офіційна печатка Федерації можуть асоціюватись тільки зі змаганнями, що санкціоновані та стверджені Федерацією.

 

3.2 САНКЦІОНУВАННЯ ІНШИХ ЗАХОДІВ

3.2.1 Інші заходи – це ті заходи, які не описані правилами, зазначеними в цій книжці, але які якось інакше стосуються стандартів, встановлених Федерацією. Для затвердження необхідно договір с Федерацію та представник Федерації на цьому заході.

 

3.3 ПОДАННЯ ПРОХАННЯ ПРО САНКЦІОНУВАННЯ

3.3.1 Санкція на проведення змагань може бути видана тільки Федерацією  після заповнення необхідних форм.

3.3.2 Форми для подання прохання про санкціонування можна отримати в офісі та на сайті Федерації.

3.3.3 Санкцію не можна передати або надати без дозволу Федерації  і вона може бути використана в дату, назначену або перенесену федерацією.

3.3.4 Всі санкції мають відповідати всім вимогам національного, місцевого законодавства. Це включає в себе всі необхідні дозволи.

3.3.5 Представники Федерації  мають право відмовити у санкції, або відібрати її з причин, які на їх думку є важливими для подальшого розвитку спорту, або забезпечення безпеки змагань, включаючи порушення будь яких нижче зазначених правил та норм.

3.3.6 Щоб бути санкціонованим, кожне змагання має бути підкріпленим санкцією у письмовому вигляді.

 

3.4 ПРОЦЕДУРА САНКЦІОНУВАННЯ

3.4.1 Якщо ви плануєте проведення заходу або робите запит про дату проведення  в Федерації або одній з її філій, то такий запит має бути поданий в письмовому вигляді щонайменше за 45 діб до проведення заходу.

 

3.5 ЗАГАЛЬНІ ПРАВИЛА САНКЦІОНУВАННЯ

3.5.1 Всі організатори, які подають запит про санкціонування Федерацією мають дотримуватись всіх правил Федерації. У випадку континентальних або національних змагань, кубків та ін., Федерація може вносити деякі зміни у ці правила.

3.5.2 Федерація є єдиною  спортивною організацією, яка може створювати та запроваджувати правила для контролю змагань з виду спорту, їх організації та санкціонування, та є остаточною інстанцією, яка вирішує всі суперечності.

3.5.3 У випадку непорозумінь стосовно правил проведення змагань, санкціонованих Федерацією вирішальним є рішення Федерації.

3.5.4 Всі організатори, національні клуби, асоціації, або філії Федерації які пов’язані з нею, мають знати та виконувати всі правила та норми, встановлені федерацією.

3.5.5 Будь яка особа, або група осіб, які організують, або беруть участь в змаганнях мають:

 

1) Бути ознайомленими з правилами, статутом та нормами Федерації.

2) Виконувати всі правила та норми, зазначені нижче, а також всі рішення керівництва Федерації. У випадку невиконання цих зобов’язань, ліцензія/санкція будь-якої особи, або групи осіб, які організують, або приймають участь у змаганнях, може бути анульована, і/або ці особи можуть бути оштрафовані, а також будь-який організатор, учасник, особа можуть бути виключені зі змагань тимчасово, або остаточно.

3.5.7 Санкція Федерації на організацію заходу базується на інформації, наданій організатором, а також на якості вже проведених заходів. Представники Федерації мають бути впевнені, що організатор здатен та має достатній досвід для проведення подібного роду заходів на високому професійному рівні, а також з дотриманням всіх норм безпеки. Щоб запит про санкціонування був прийнятий до розгляду, організатор має:

1) Виконати всі вимоги Федерації щодо обладнання, такого як буї, облаштування стартової лінії тощо.

2) Слідувати всім правилам, зазначеним в Основних положеннях та правил змагань Федерації.

3) Всі операції та заходи мають проводитись відповідно до статуту Федерації.

4) Виконати всі вимоги Федерації щодо організації заходу.

5) Мати налагоджені зв’язки з Федерацією

3.5.8 Чемпіонат та додаткові заходи мають бути схвалені Федерацією. Класи суден, що приймають участь у змаганнях, обираються Федерацією.

3.5.9 Організатор не має права проводити, або рекламувати подію, таку як Чемпіонат, або з іншою назвою, яку Федерація може визнати світового масштабу, національного або міжнародного, без письмового дозволу Федерації. Заходи під назвою «Благодійні перегони» також мають бути дозволені Федерацією.

3.5.10 Логотип  Федерації має бути присутній в усіх друкованих виданнях заходу, включаючи рекламні. У радіо та телерекламі заходу мають бути присутні слова «санкціоновано Українською Федерацією Аквабайка».

3.5.11 Розклад заходу має бути надісланий до офісу Федерації у строк, який Федерація встановлює щорічно для своїх філій та організаторів змагань. Таким чином цей розклад має бути включений до офіційного розкладу заходів Федерації. Федерація може висунути додаткові вимоги, які мають бути виконані у певний строк. Це не означає гарантування санкції, але надасть організатору перевагу у разі виникнення конфліктів. Поява дати проведення заходу у друкованих виданнях не обов’язково означає надання цьому заходу санкції.

У разі виникнення конфлікту між двома заходами, то такий, що має довшу історію матиме перевагу. Однак Федерація залишає за собою право визначати дату проведення національних та світових чемпіонатів.

3.5.12 Федерація має право анулювати санкцію, яка вже була надана, з причин, які на думку представників Федерації сприяють розвитку спорту, в інтересах учасників змагань, включаючи порушення правил та вимог Федерації.

 

ОМОЛОГАЦІЯ

4.1 ОМОЛОГАЦІЯ

4.1.1 Технічної комісією УФА, погоджує  моделі та придатність плавзасобів для використання під час змагань. Кожен плавзасіб, погоджений технічної комісією УФА, може використовуватись у змаганнях певного класу, відповідно до робочого об’єму циліндрів двигуна.

4.1.2 «Гідроцикл» є судном, в якому використовується двигун, вмонтований на борту судна, та  використовує водомет для перетворення енергії двигуна у кінетичну енергії судна. Він створений так, щоб особа, що керує плавзасобом, сиділа, стояла, або стояла навколішки в судні, але не всередині нього. Судно керується за допомогою повністю закритої керівної системи.

4.1.3  Федерація розділяє плавзасоби на три гоночні класи: Ski Division, Freestyle та Runabout.

4.1.4 Для того, щоб гідроцикл з двотактним двигуном був визнаний придатним для змагань у класі човнів Ski Division, його об’єм двигуна не має перевищувати 1300см3. Об’єм  у будь-яких плавзасобах Ski Division з чотиритактним двигуном з нагнітачем та турбонагнітачем не має перевищувати 1800см3.

4.1.5 Для того, щоб гідроцикл з чотиритактним двигуном був визнаний придатним для змагань у класі Runabout , його об’єм двигуна не має перевищувати 2000 см3. Максимальне об’єм для двотактового двигуна може бути не більше 1300 см3.

 

4.2 SKI DIVISION

4.2.1 До плавзасобів Ski Division входять такі човни, на яких кермач стоїть і керує човном та відповідають таким нормам:

1) Суха вага не має бути меньше ніж 114 кг;

2) Загальна довжина судна не має бути більша ніж 246,4 см;

3) Ширина корпуса повинна бути між 50,8 см та 76,2 см;

4) Корпус має складатися не менш ніж з 15% плавучих матеріалів;

5) Плита водомета і сопло не має виходити більш ніж 12,7 см від крайньої точки палуби.

6) Забортна решітки водомета не має виступати більш ніж 12 мм від площини корпусу де вона встановлюється;

4.2.2 Ski Division ділиться на три класи: STOCK, LITES 2T та OPEN.

4.2.3 До змагань у STOCK класі допускаються судна чотиритактні без доробок та без тюнінг пакетів об’ємом до 750 см3. Допускаються двотактні без доробок об’ємом  до 850 см3. Усі судна класу STOCK повинні бути у заводській комплектації (OEM), крім дозволених модифікацій правилами УФА.

А саме такі модифікації корпусу:

1) Допускається ремонт корпусу, але так щоб відремонтована площина не виступала більш ніж 2 мм від OEM;

2) Допускається встановлення не більш чотирьох спонсонів, які мають бути не більш ніж 1524 мм у довжину. Допускається заміна, модифікація, переміщення заводських спонсонів. Ширина судна с спонсонами у горизонтальній площині не повинна перевищувати ширину ОЕМ плюс 100 мм;

3) Дозволяється заміна забортної решітки водомета, але решітка не має виступати більш ніж 12 мм від площини корпусу де вона встановлюється;

4) Дозволяється заміна плити водомета, але плита повинна мати таку саме ширину що і ОЕМ плита, та довжину не більш ніж 100 мм від ОЕМ плити, та не має виходити більш ніж 12,7 см від крайньої точки палуби.

5) Дозволяється заміна бампера, руля, курка, килима;

6) Дозволяється встановлення помпи для відкачки води;

Двигун 2Т:

1) Допускається розточування циліндрів двигуна. Але компресія, вигляд купола, довжина юбки та матеріал поршнів повинен бути як в ОЕМ. Допускається збільшення чи зменшення ваги поршня, але не більш ніж 25% від ваги ОЕМ;

2) Допускається ремонт колінвала. Але довжина шатунів, шеєк та матеріал повинні бути як а ОЕМ. Допускається збільшення чи зменшення ваги колінвала, але не більш ніж 5% від ваги ОЕМ;

3) Допускається ремонт картера, але без зміни конфігурації;

4) Не допускаються будь які внутрішні полірування, шліфування та зміни корпуса двигуна;

5) Вихлопна система повинна бути в ОЕМ вигляді. Допускається встановлення кільця;

6) Систему охолодження можна змінювати (шланги, хомути, напрямок…). Не допускається збільшення вхідного отвору, чи свердління допоміжного отвору;

7) Допускається заміна стартера, подушок двигуна;

8) Допускається відключення системи зміщування масла;

9) Допускається заміна прокладок, підшипників, електричних дротів, шлангів. Але усі замінені запчастини повинні бути такого ж типу як ОЕМ. Прокладка головки повинна бути не товще ніж 1,55 мм та не тонше ніж 0,005 мм від ОЕМ;

10) Допускається заміна гільз, але матеріал та тип має бути як у ОЕМ гільз;

11) Зламані шпильки чи зірвані різьби можуть бути відновленні тільки у розмір як ОЕМ;

12) Не допускається заміна болтів, гайок та іншого кріплення на титанові. Заміна можлива тільки на ОЕМ кріплення такого ж типу;

13) Допускається заміна, жиклерів, голки та пружини голки. Допускається встановлення підкачки палива для холодного старту двигуна, встановлення повітряного фільтру. Заслінка підсосу може бути знята. Будь – які інші зміни карбюратора забороняються;

14) Паливна система має бути повністю закритою. Не допускаються ні які протікання палива. Будь – які зміни у паливній системі забороняються, дозволяється тільки встановлення допоміжного фільтру, кришки бака, та обхід паливного крану;

15) Допускається заміна батареї, без зміни кріплення;

16) Забороняється будь – які зміни в електричній системі. Дозволяється лише зміна електричного блоку, але усе з’єднання повинні бути ОЕМ. Забороняється встановлення будь – яких допоміжних датчиків. Дозволяється відключення ОЕМ датчика температури;

17) Зміна кута випередження запалювання дозволяється лише поворотом плити кріплення;

18) Дозволяється встановлення будь – яких свіч запалювання;

Двигун 4Т:

1) Допускається розточування циліндрів двигуна, та встановлення гільз. Але компресія, вигляд купола, довжина юбки та матеріал поршнів повинен бути як в ОЕМ. Допускається збільшення чи зменшення ваги поршня, але не більш ніж 25% від ваги ОЕМ;

2) Допускається очищення камери горіння, та не допускається очищення випускного та впускного каналу будь – якими абразивними матеріалами;

3) Допускається тільки ОЕМ колінвал і распредвал. Допускається заміна вкладишів, але тільки такого розміру та тип як ОЕМ;

4) Допускається заміна клапанів та сідла клапанів, але тільки на такі, які по вазі, типу та розміру як ОЕМ;

5) Не допускаються будь які внутрішні полірування, шліфування та зміни корпуса двигуна;

6) Систему охолодження можна змінювати (шланги, хомути, напрямок…). Не допускається збільшення вхідного отвору, чи свердління допоміжного отвору та встановлення електронних чи механічних регуляторів;

7) Вихлопна система повинна бути в ОЕМ вигляді;

8) Допускається заміна стартера, подушок двигуна;

9) Допускається заміна прокладок, підшипників, електричних дротів, шлангів. Але усі замінені запчастини повинні бути такого ж типу як ОЕМ. Прокладка головки повинна бути не товще ніж 1,55 мм та не тонше ніж 0,005 мм від ОЕМ. Прокладка циліндра повинна бути не товще ніж 0,8 мм;

10) Зламані шпильки чи зірвані різьби можуть бути відновленні тільки у розмір як ОЕМ;

11) Не допускається заміна болтів, гайок та іншого кріплення на титанові. Заміна можлива тільки на ОЕМ кріплення такого ж типу;

12) Обов’язково встановлення регулятора тиску надуву турбіни. Для HSR-Benelli S4 тиск має бути не більш ніж 7,7 psi.

13) Будь – які зміни впускного каналу, інтеркулера чи турбіни забороняються. Дозволяється тільки зміна впускного каналу до заслінки чи до датчику повітря (якщо він встановлений по ОЕМ);

14) Будь – які зміни нагнітальної системи забороняється;

15) Будь – які зміни паливної системи забороняється (інжектори та паливний насос повинні бути ОЕМ). Паливна система має бути повністю закритою. Не допускаються ні які протікання палива. Дозволяється встановлення регулятора тиску для вимірювання тиску. Лінія відводу залишкового палива (обратка) повинна бути встановлена разом з паливним насосом без зміни паливного баку;

16) Допускається заміна батареї, без зміни кріплення;

17) Забороняється будь – які зміни в електричній системі. Дозволяється лише зміна електричного блоку, але усе з’єднання повинні бути ОЕМ. Забороняється встановлення будь – яких допоміжних датчиків. Дозволяється відключення ОЕМ датчика температури;

18) Зміна кута випередження запалювання дозволяється лише поворотом плити кріплення;

19) Дозволяється встановлення будь – яких свіч запалювання;

Водомет:

1) Допускається зміна чи модифікація імпелера, без зміни діаметру;

2) Допускається зміна чи модифікація втулок водомета, без зміни діаметру;

3) Будь – які модифікації корпусу водомета заборонені (у тому числі поліровка, піскоструй та інше);

Допуск до перегонів дає технічний директор або головний суддя на технічній комісії.

4.2.4 До змагань у класі LITES 2T допускаються судна тільки з двотактними двигунами без доробок об’ємом  до 850 см3 та потужністю двигуна не більше 85 л.с. Усі судна класу LITES 2T повинні відповідати таким самим технічним характеристикам як у класі STOCK.

4.2.5 У OPEN класі можуть брати участь двотактні судна, якщо об’єм двигуна сягає не більше 1200 см3 та з чотиритактним двигуном з нагнітачем та турбонагнітачем не має перевищувати 1600см3.  Допускаються будь-які зміни, але усі зміни у судні мають бути безпечними, не погрожувати життю. Судно допускається до змагань лише при схваленні його Головним суддею та технічним директором.

4.2.6  Рівень шуму не має перевищувати 86 децибелів на 25 м.

4.2.7 Паливо для двигуна має відповідати всім стандартам.

 

4.3 RUNABOUT

4.3.1 До класу Runabout входять ті, в яких вміщається декілька людей і де є сидіння. Поділяється на  чотири класи OPEN, STOCK, LIMITED та SPARK.

4.3.2 До змагань у STOCK класі допускаються судна чотиритактні без доробок та без турбонагнітача об’ємом до 1800 см3. Допускаються двотактні без доробок об’ємом до 1300 см3. Допуск до перегонів дає технічний або головний суддя на технічній комісії.

4.3.3 До змагань у класі LIMITED допускаються судна чотиритактні без доробок об’ємом до 1800 см3 (дозволяється встановлення спонсонів, руля, водометної плити, забортної решітки водомета та модифікація водомета без зміни корпуса водомета). Допускаються двотактні с тюнінгом об’ємом  до 1300 см3. Допуск до перегонів дає технічний або головний суддя на технічній комісії.

4.3.4 У OPEN класі можуть брати участь судна із чотиритактними двигунам, якщо об’єм сягає не більше 2000 см3 ; двотактні з об’ємом до 1300 см3. Допускаються будь-які зміни, але усі зміни у судні мають бути безпечними, не погрожувати життю. Судно допускається до змагань лише при схваленні його Головним суддею та технічним директором.

4.3.5 До змагань у класі SPARK допускаються судна на платформі SEE-DOO SPARK без доробок та турбонагнітача об’ємом до 900 см3, та потужністю двигуна не більше 90 к.с. Дозволяється встановлення спонсонів, руля, водометної плити, забортної решітки водомета та модифікація водомета без зміни корпуса водомета. Допуск до перегонів дає технічний або головний суддя на технічній комісії.

4.3.6  Рівень шуму не має перевищувати 86 децибелів на 25 м.

4.3.7 Паливо для двигуна має відповідати всім стандартам.

 

4.3 ЗМАГАННЯ У ФРІСТАЙЛІ

4.3.1  До плавзасобів Freestyle входять такі човни, на яких кермач стоїть і керує човном за допомогою обертового керма.

4.3.2 Freestyle ділиться на два класи: AMATEUR FREESTYLE та PRO FREESTYLE.

4.3.3 До змагань у класі AMATEUR FREESTYLE допускаються судна з об’ємом двигуна до 1000 см3 з ОЕМ корпусом, або судна з об’ємом двигуна до 800 см3 з Aftermarket корпусом. Допуск до перегонів дає технічний директор або головний суддя на технічній комісії.

4.3.4 До змагань у класі PRO FREESTYLE допускаються судна об’ємом двигуна до 1400 см3. Дозволяється будь-які зміни мотора чи корпуса. Допуск до перегонів дає технічний директор або головний суддя на технічній комісії.

4.3.5 Паливо для двигуна має відповідати всім стандартам.

 

ТЕХНІЧНИЙ ОГЛЯД

5.1 ТЕХНІЧНИЙ ОГЛЯД ПЕРЕД ПОЧАТКОМ ЗМАГАНЬ

5.1.1 Будь-яка заявка на участь в змаганнях  підлягає інспекції  за вимогою Головного судді та Технічного директора. До обов’язку учасника входить представити своє обладнання Технічному директорові у відповідний день для технічного огляду.

5.1.2 Технічний огляд перед змаганнями є обов’язковим для всіх видів змагань. Технічний огляд перед змаганнями підтверджує, що це судно відповідає вимогам даного класу. Вся екіпіровка учасника, в тому числі шолом, чека, та інше повинні пройти технічний огляд.

5.1.3 Технічний директор може заборонити участь у змаганні судна, яке не відповідає технічним вимогам Федерації.

5.1.5 Всі судна, які призначені для участі у змаганнях в санкціонованих заходах Федерації, повинні бути перевірені згідно відповідних правил, а саме:

Захисне обладнання пілота:

  • рятувальний жилет та захист спини;
  • шолом, який покриває повністю всю голову (Виняток: шолом не є обов’язковим для учасників дисципліни «Freestyle»);
  • обув, рукавиці та очки;

Корпус і палуба:

  • Загальна інспекція, для перевірки наявності тріщин або пошкоджень;
  • Огляд корпусу для перевірки наявності предметів, які можуть бути небезпечними;
  • Номера та фон мають бути розбірливими та відповідати стандарту Федерації;
  • Гнучка буксирна петля має бути прикріплена до носу судна;
  • Буксирні гачки, що виходять за рамки площини корпуса мають бути видалені.
  • Дросельний важіль має працювати вільно;
  • Чека має вільно від’єднуватися та глушити двигун;

Моторний відсік:

  • хомути шлангів повинні бути надійними;
  • Акумулятор повинен бути закріпленим;
  • Вихлоп повинен бути надійними;
  • Паливний бак повинен бути безпечним;
  • карбюратор та паливна система не мають протікати, і все паливні шланги повинні бути захищені.

5.1.6 Логотип Федерації та емблеми спонсора повинні бути зображені на транспортних засобах та одязі учасника під час кожної події, як це визначається положенням змагань.

 

5.2 ТЕХНІЧНИЙ ОГЛЯД ПІСЛЯ ЗАВЕРШЕННЯ ЗМАГАНЬ

5.2.1 Пропонована процедура технічної інспекції полягає в тому, щоб вилучати та інспектувати перші три судна у кожному класі. Тим не менше, фактичне число суден, які мають бути інспектовані, це рішення приймає Головний суддя та Технічний директор.

5.2.2 Технічний директор залишає за собою право перевірити будь-яку частину  судна учасника в будь-якому класі. І учасник, який відмовляється від технічної перевірки судна, може бути покараний за рішенням Головного судді.

5.2.3 Перевірене судно може бути розібраним  інспекційною групою.

5.2.4 Пілот або механік  пілота є єдиними особами, які можуть перебувати разом з човном на території, де проходить технічний огляд. Учасник може дозволити іншому механіку зайняти місце свого механіка.

5.2.5  Всі частини, які вважаються незаконними повинні бути  вилучені з місця проходження змагань протягом 30 хвилин після повідомлення про дискваліфікацію.

 

КЛАСИФІКАЦІЯ УЧАСНИКІВ ЗМАГАНЬ

6.1.    КЛАСИФІКАЦІЯ УЧАСНИКІВ ЗМАГАНЬ

6.1.1 Федерація не перевіряє вміння кожного учасника санкціонованих подій, та не судить про їхню компетенцію. Але залишає за собою право проводити тестування пілота який перший раз приймає участь у змаганнях.  Учасники самі несуть  відповідальність за свою безпеку.

6.1.2 Федерація ділить пілотів на чотири класи: юніор, початківець, професіонал, жінки та ветерани.

 

6.2 ЮНІОР

6.2.1 В цілому політика Федерації вимагає, щоб учасники були віком від 16 років або старше для всіх видів змагань. За винятком Юніорів 8-15 років, які допускаються тільки в клас Ski Division LITES 2T чи Stock.

Допуск до дорослих заїздам, можливий тільки, якщо є заява батьків. Причому в останній заїзд дорослих (в незалік) якщо юніор приїхав на 1 або 2 місце за результатами своїх юніорських заїздів. Остаточне рішення приймає Головний суддя змагань, при умові що у дорослих спортсменів не має зауважень.

Обов’язково згода батьків в письмовій формі.

6.2.2 Федерація вимагає, щоб відмова від відповідальності була підписана та нотаріально завірена обома батьками або опікунами, якщо  учасник молодше 18 років. Свідоцтво про народження або паспорт має бути пред’явленні для підтвердження віку.

 

6.2 ПОЧАТКІВЕЦЬ

6.2.1 Клас Початківців надається як ввідна категорія для тих спортсменів, які хочуть ознайомитись з цим видом спорту та самі переконатися, скільки задоволення можуть принести перегони. Він відкритий для всіх початківців. Початківці, які вже брали участь  у трьох або більше змаганнях Федерації та отримав ліцензію пілота повинен брати участь у класі професіонал.

Учасники Початкового класу повинні змагатись у класі суден «Skі Division LITES  2T чи Stock» або «Runabout Stock».

 

6.3 ПРОФЕСІОНАЛ (PRO)

6.3.1 До Pro класу належать, ті спортсмени, які мають значний досвід у змаганнях і демонструють неабияку майстерність. Учасники класу Pro мають право змагатися у будь якому класі суден.

 

6.4 ЖІНКИ

6.4.1 Жіночій клас це окремий клас для жінок-учасниць, які обирають змагання в цих категоріях, загалом для отримання балів, нагород або грошових винагород.

6.4.2 Клас Жінки дисципліни «Кільцева гонка» може брати участь у змаганнях на суднах класу «Skі Division Stock, LITES 2T, ОPEN» та «Runabout Stock».

 

6.5 ВЕТЕРАНИ

6.5.1  До класу Ветеранів допускаются ті учасники, які мають 35 років або більше. Учасники класу Ветеран мають право змагатися у будь якому класі суден.

 

БЕЗПЕКА

7.1 БЕЗПЕКА

7.1.1 Федерація перевіряє маршрути, де проводяться санкціоновані заходи Федерацією. Учасники несуть  повну відповідальність за свою безпеку на санкціонованих змаганнях Федерацією. Учасники, які сумніваються у компетенції організаторів змагань, у безпечності їхнього маршруту, або непевні щодо стану своїх суден, сумніваються у компетенції конкурентів, мають відмовитися від участі у змаганнях та запросити повернення внеску учасника перед початком самих змагань.

7.1.2 Організатор несе особисту відповідальність з метою забезпечення дотримання всіх правил, що стосуються або спрямовані на безпеку та будь-яку іншу діяльність, що спрямовані на забезпечення безпеки проведення змагань. Федерація не бере участі і не наглядає за проведенням змагань і не бере на себе відповідальності визначати заходи безпеки. Це є прямим обов’язком організатора.

7.1.3 Санкціоновані  Федерацією заходи можуть використовувати маршрути, що проходять по громадських водних шляхів, а також організатори не несуть відповідальності за їхній стан або за дії інших осіб, які користуються державним водним шляхом.

7.1.4 При змаганнях на далеку відстань, якщо було поранено одного з учасників або про несправність судна,  учасник повинен попередити  тих офіційних представників змагання, які знаходяться найближче.

7.1.5   Якщо учасник або член команди покидає гонку, то він повинен про це негайно повідомити Головного суддю. Учасник або команда можуть бути оштрафовані про неповідомлення або повідомлення про це через певний проміжок часу.

7.1.6  Вся паливна система є замкненою системою. Судно не повинні випускати чи зливати паливо в жодному разі при працюючому моторі чи непрацюючим. Потрібно використовувати оригінальні бензобаки і їх не можна міняти. Заливна горловина бензобака може бути змінена. Заливна горловина бензобака повинна бути розміщена  на палубі і бути закритою так, щоб не виливалось паливо. Не дозволяється використання додаткових паливних резервуарів.

7.1.7 Заправка і дозаправлення паливом повинні виконуватися в місцях, зазначених Головним суддею та організатором змагань.

7.1.8 Головний суддя може заборонити заправку палива, якщо це загрожує глядачам, учасникам або самим гонщикам. Рішення Головний суддя є остаточним.

7.1.9 Учасники можуть бути покарані за розлив палива.

7.1.10 Швидкість судна учасника має бути 10 км/г при вході і виході з  доріжки, яка веде до технічних зупинок та заправок. Ті учасники, які перевищуватимуть швидкість будуть оштрафовані.

7.1.11 Будь-який учасник, який зайшов на заборонену зону для навігації, буде оштрафований.

7.1.12 Жоден учасник який знаходиться в стані алкогольного сп’яніння або під дією наркотиків, не може бути допущеним до участі у змаганнях. Забороняється вживати спиртні напої та палити всім, хто знаходиться на території, де відбуваються змагання.

7.1.13 Будь-який спортсмен, дії якого представляють небезпеку для інших, та його поведінка є неадекватною, може бути оштрафованим.

7.1.14 Контейнери з паливом будуть піддаватися інспекції Головному судді та місцевого начальника пожежної частини.

7.1.15 Вогнегасник повинен бути хоча б один закріплений за учасником, і він має бути легко  доступний і знаходитись у відповідному місці.

 

ЗАГАЛЬНІ ПРОЦЕДУРИ

8.1 ЗАГАЛЬНІ ПРОЦЕДУРИ

8.1.1 Федерація проводить змагання за такими видами: кільцева гонка, слалом, фрістайл, довготривалі перегони.

 

8.2 КІЛЬЦЕВА ГОНКА

8.2.1 Кільцева гонка – це змагання на швидкість та майстерність в якому беруть участь багато спортсменів, які виконують маршрут що складається з багатьох кругів з лівими чи правими поворотами. Можуть бути присутні перешкоди (наприклад, бруси, пандуси). Судно, яке бере участь у змаганнях  повинно відповідати критеріям класу Федерації. Кільцева гонка проводиться при будь-яких погодних умов, крім шторму більш ніж 6 балів за шкалою Бофорта.

8.2.2 Всі учасники повинні повністю ознайомитися з місцем розташування буїв. Ніс судна повинен чітко обійти кожен буй. Учасник, який  не попав на буй, має право обійти штрафний буй на будь-якому наступному колі, якщо учасник цього не зробив на нього будуть накладені штрафні санкції (за кожен буй учасник отримує 2 бали штрафу). Учасник, який обходив штрафний буй повинен уступити дорогу учаснику який проходить по основній трасі.

8.2.3 Учасник, який збив буй буде покараний, незважаючи на те, що йому або їй вдалося об’їхати штрафний буй.

8.2.4 Ідентифікація буїв: червоний буй означає поворот вліво. Жовтий – вправо. Голубі та іншого кольору буї мають спеціальні значення. Головний суддя змагань пояснює значення кожного з них під час зібрання учасників.

8.2.5 Фінішна лінія — є два буя, які чітко марковані контрастними кольорами або словом «Фініш». Учасник, який неправильно пересік фінішну лінію, вважається що він не закінчив перегони і має право проїхати ще одно коло та фінішувати. Не допускається повернутись назад, щоб знову пересікти фінішну лінію.

8.2.6 Фініш: Задля здобуття перемоги перед лінією фінішу спортсмен та його її судно повинні прийти разом та водночас. Гонщик повинен повністю керувати своїм судном за для зарахування проходження маршруту.

8.2.7 Перегони для Runabout продовжуються 15 хвилин +1 коло. Ski division 12 хвилин +1 коло. Ski division (юніор та жінки) 10 хвилин +1 коло.

8.2.8 Кільцева гонка проводиться в чотири етапи (заїзди), перемагає учасник який отримав найбільшу кількість балів за чотири заїзди.

8.2.9 Учасник який проїхав менш ніж 1\3 дистанції балів не отримує.

 

8.3 СЛАЛОМ

8.3.1 Слалом – це змагання на час, яке вимагає від учасника виконувати зигзагоподібні повороти вліво і вправо від встановлених буїв. Судно, яке бере участь у змаганнях  повинно відповідати критеріям класу Федерації. Слалом проводиться при будь-яких погодних умов, крім шторму більш ніж 2 балів.

8.3.2 Кожному учасникові буде дозволено здійснити два заходи на маршрут. Заїзди та урахування балів проводиться наступним чином: учасник проїжджає по кожній з двох доріжок слалому по два рази; найкращій час по кожній доріжці складається; виграє учасник з меншим загальним часом.

8.3.3 Час учасника, який пропустив буй в слаломі, вважається нульовим.

 

8.4 ФРІСТАЙЛ

8.4.1 Фрістайл – це змагання, щоб показати майстерність та досвід учасника у виконанні важких, складних та творчих маневрів протягом встановленого періоду часу, і бали присуджуються колегією суддів.  Судно, яке бере участь у змаганнях  повинно відповідати критеріям класу Федерації.

8.4.2 Змагання проходять в три етапи. Два етапи у перший день, третій у другий день змагань.

8.4.3 Послідовність виступів визначається на брифінгу спортсменів методом жеребкування для першого заїзду. Послідовність другого заїзду визначається по результатам першого заїзду, а саме учасник який отримав найменшу кількість балів виступає першим.

8.4.4 Виступ триває 3 хвилини для класу AMATEUR FREESTYLE та 2 хвилини для класу PRO FREESTYLE. Кожен учасник дисципліни «Фрістайл» має позначати початок виступу підняттям руки над його головою (але після підняття маршалом зеленого прапора). Час починають лічити після першого зробленого учасником трюку. За 15 секунд до закінчення часу маршал піднімає зелений прапор та робить один короткий свисток. Червоний прапор та тривалий свисток означає закінчення часу.

8.4.5 Учасника судять чотири особи за шкалою балів від «1 до 10,» де  «10» є найкращою оцінкою, допускається оцінки з десятими (1.1, 3.4, … ).

8.4.6 Оцінки виставляються за такі категорії: важкість трюку, різновид трюку, чистота трюку та кількість трюків.

8.4.7 Кожен суддя оцінює свою окрему категорію. Головний суддя змагань розподіляє перед початком змагань між суддями категорії.

8.4.6 Виступ з великими труднощами та з мінімальними помилками, приносить більше балів, ніж звичайна з меншими труднощами та  з меншою кількістю або без жодної помилки.

8.4.7 Учасник не отримує жодних балів чи оцінок, якщо його виступ триває менше ніж одна хвилина.

8.4.8 Судді  присудять мінімум «6» балів, якщо виступ тривав повні 2 хвилини та виступ був повністю завершений.

8.4.9 У разі рівності балів в боротьбі зі призове місце, кожен учасник показує ще один виступ тривалістю 1 хвилина.

8.4.10 Маневри, трюки  та інші прийоми, які можуть створити небезпеку для гонщика, глядачів, екіпажу і офіційних представників повинні бути затвердженні заздалегідь Головним суддею.

8.4.11 Тільки одна людина може бути на судні під час виступу. Лише одне судно  може використовуватись учасником під час виступу.

 

8.5 ДОВГОТРИВАЛІ ПЕРЕГОНИ

8.5.1 Довготривалі перегони – це перегони на велику дистанцію, які можуть чи можуть  не включати в себе необхідні повороти. Судно, яке бере участь у змаганнях  повинно відповідати критеріям класу Федерації.

 

8.6 СПЕЦІАЛЬНІ ВИДИ ЗМАГАНЬ

8.6.1  «Спеціальні» види змагань – це змагання, де беруть участь судна, які відповідають технічним вимогам Федерації, які не є небезпечними для учасників. Наприклад: змагання з перешкодами, естафети, австралійські перегони, та розважальні шоу-змагання, які заохочують учасників до змагань, випробовують їхню майстерність та демонструють спільний виступ учасника та його машини. Організатор може визначати ці події, але за попередньою згодою Федерації. Судно, яке бере участь у змаганнях  повинно відповідати критеріям класу Федерації.

 

8.7 ЗАГАЛЬНІ ПРОЦЕДУРИ ПЕРЕД СТАРТОМ

8.7.1  У зв’язку з різною береговою лінією і різними водними умовами, тип старту буде пояснено на зібранні учасників.

8.7.2 Судно треба підвести до стартової лінії, щоб воно залишалось в нерухомому стані.  Всі судна повинні начати свій маршрут з  визначеної стартової ділянки і під час тренувань, і під час самих змагань. Старт з будь-якого іншого місця вважається недійсним та може призвести до дискваліфікації пілота за рішенням головного судді.

8.7.3 Максимальна кількість суден під час змагань дисципліни «Кільцева гонка»  не повинна перевищувати наступні цифри:

 

КЛАС     SKI DIVISION     RUNABOUT

ЮНІОР\ЖІНКИ     12     8

Початківець     12     10

PRO     18     16

ВЕТЕРАН     18     18

 

8.7.4 Метод визначення стартової лінії під час гонки або кваліфікаційних перегонах визначає головний суддя змагань. Число учасників, та місце, де вони стоять, буде стартовою позицією, від полюса до зовнішнього краю. (Поул-позиція є завжди ближча до першого поворотного  буя). Головний суддя змагань може встановити лінію стартової позиції для учасників змагань в залежності від їх кваліфікації. Якщо стартова лінія ділиться на дві частини, тоді стартова позиція визначається методом жеребкування для першого заїзду. Для решти заїздів – стартова позиція визначається згідно результатів першого заїзду.

8.7.5 Головний суддя змагань може покарати того учасника, старт якого може завадити іншим спортсменам.

8.7.6 Пошкоджені судна можуть бути вилучені з змагань, якщо, на думку Головний суддя змагань, вони являють собою загрозу для глядачів, учасників та самого власника цього судна. Рішення Головного судді змагань є остаточним.

8.7.9 Використання другого або резервного судна, у зв’язку з неполадками  або іншими причинами, які роблять судно не працюючим, допускається за умови, що воно відповідає вимогам даного класу та пройшло технічну коміссію. Головний суддя змагань має право вносити зміни в регламент змагань.

 

8.8 ЗАГАЛАЛЬНІ СТАРТОВІ ПРОЦЕДУРИ

8.8.1 Якщо є резинова стартова лінія, учасники повинні стояти за її межами і  не створювати жодних перешкод для старту. Максимальна відстань від стартової стрічки може сягнути 60 см. Є лише один старт. Учасники повинні знаходитись на стартовій лінії перед стартом змагань (учасник не може брати участь в змаганні, якщо він не почне перегони з стартової лінії).

8.8.2 Коли Стартовий піднімає картку «2», то учасники повинні завести двигуни.

8.8.3 Після затвердження всіх учасників, стартовий піднімає картку «1». На протязі 3-10 секунд картка «1» повертається на 90 градусів і це означає старт (відпускається стартова резинка). Змагання  починаються з того моменту коли коли судна перейшли за стартові ворота.

8.8.4 Інші методи старту можуть бути використані, але після попереднього схвалення Федерацією.

8.8.5 Старт перегонів може бути зупинений тільки тоді, коли буде показано карту «2». Після того, як стартовий показав карту «1» старт вже не може бути призупиненим. Лише одна-дві хвилини затримки можуть бути наданими за умови якщо перегони офіційно розпочались. Як і судно, так і учасник повинні знаходитись на стартовій лінії для того, щоб отримати затримку  дві хвилини.

8.8.6 Тільки один асистент і один механік має право перебувати у зоні старту. Клас “Runabout” може мати двох асистентів. (Головний суддя змагань може дозволити і більше асистентів в залежності від водних умов). Асистент не дозволяється використовувати канат та інші пристрої, щоб тримати судна учасника. Всі інші особи, за винятком посадових осіб або представників ЗМІ, повинні знаходитись поза межами зони старту.

8.8.7 Учасники класу “Ski Division” не повинні ставити ноги або коліна на платформу моторного судна до старту. Обидві ноги повинні бути на землі. Учасники повинні зайняти позицію стоячи на своїх суднах зразу після старту або перед першим поворотним буєм. Жодному учаснику не дозволено використовувати прилади, які допомагають при старті, лише в тому випадку , коли всім учасникам буде надана така можливість, і якщо про це було оголошено Головний суддя. Ті учасники, які не дотримуватимуться цих правил, будуть оштрафовані.

8.8.8  Спортсмени класу «Runabout» можуть почати змагання з стартової позиції та можуть сидіти під час перегонів. Жодному учаснику не дозволено використовувати прилади, які допомагають при старті, лише в тому випадку, коли всім учасникам буде надана така можливість, і якщо про це оголосив Головний суддя. Ті учасники, які не  дотримуватимуться цих правил, будуть оштрафовані.

 

8.9 ЗАГАЛЬНІ ПРОЦЕДУРИ РЕСТАРТУ

8.9.1 Головний суддя змагань може об’явити рестарт на свій розсуд. Причини рестарту можуть бути наступними (але вони необмежені) фальстарт, загублений буй, нещасний випадок на першому колі з участю декількох учасників, або перевертання судна одного з учасників, яке створює небезпеку для інших учасників.

8.9.2 Всі судна будуть зупинені коли буде піднятий  червоний прапор. Маршал повідомить спортсменів, коли потрібно повернути судна, і пізніше повільно повернутись на місце рестарту. Будь-який учасник, який став причиною зупинки змагання, а пізніше причиною рестарту, та будь-який учасник, який не може приступити до рестарту, буде оштрафований.

8.9.3 Якщо об’явлено рестарт, гонщики, які не брали участі в старті  не можуть бути допущеними до рестарту. Виключення з цього правила можуть бути лише ті випадки, які зазначались на брифінгу учасників або надруковані, або оприлюднені перед початком змагань.

8.9.4 Учасник, який зробив старт не за правилами і спричинив рестарт, повинен ре стартувати з цієї самої позиції, але з незаведеним двигуном та піднятою чекою над головою.

 

ЗАГАЛЬНІ ПРАВИЛА ЗМАГАНЬ

9.1 ЗАГАЛЬНІ ПРАВИЛА ЗМАГАНЬ

9.1.1 Наступні Загальні Правила змагань  будуть застосовуватися до всіх  санкціонованих заходів та всіх класів Федерації.

9.1.2 Всі члени Федерації та весь персонал змагань  — власники, механіки, екіпаж, спонсори та організатори – повинні бути ознайомлені з правилами та дотримуватись їх. Будь-яка поправка повинна бути переглянута Технічним директором або Головним суддею.

9.1.3 Збори учасників: Збори учасників (брифінги) повинні проводитись в заздалегідь визначений час та місці. Присутність всіх учасників є обов’язковою. Збори проводяться Головним суддею або офіційними представниками від Головного судді. На зборах будуть описані буї та всі значення прапорів.  Під час зборів може відбутись перекличка, щоб перевірити присутність всіх учасників. Ті учасники, які не прийшли або запізнились на збори можуть бути дискваліфіковані за рішенням головного судді.

9.1.4 Організатор має право відмовити в участі  будь-якому  учасникові, якщо, на його думку, він несе небезпеку для глядачів, і самих учасників.

9.1.5 Всі судна повинні пройти попередній технічний огляд перед змаганнями. Організатор має право не допустити до змагань судно, яке не відповідає технічним вимогам Федерації.

9.1.6 Організатор має повноваження для зупинки або завершення будь-якого змагання, якщо він вважатиме це за необхідне для забезпечення безпеки учасників, глядачів або посадових осіб, через технічні проблеми.

9.1.6 Максимальна кількість учасників на одному транспортному засобі є один. Не допускається участь двох або трьох учасників під час змагань.

9.1.7 Навмисне блокування судна, яке йде позаду, може призвести до штрафу, якщо так вважатиме Головний суддя.

9.1.8 Забороняється йти за протилежним курсом, від того на якому відбувається змагання. Учасник, судно, якого вийшло з під контролю, має право розвернути його і продовжити курс, але за умови якщо курс є вільний. Учасник має дати право вільного проходу іншим учасникам. Учасник, який буде рухатись неправильним шляхом, може бути оштрафований.

9.1.9 Якщо з якої-небудь причини учасник змушений зупинитись або змінити курс під час змагання,то першим обов’язком учасника є зійти з траси безпечним чином, щоб не створювати небезпеки або перешкод іншим учасникам.

9.1.10 Учасник, який втратив контроль над керуванням судна, або який впав чи зупинився повинен підняти одну або дві руки  вгору, щоб вказати, що він або вона не постраждав. Входження на трасу повинно бути безпечним та обережним, не перешкоджаючи проходженню інших учасників змагання.

9.1.11 Учасник після зіткнення повинен зійти з траси і не має права продовжити змагання.

9.1.12 Маршали змагань: гонщики не можуть отримати  допомогу на трасі  ні від кого, крім маршалів. Якщо необхідна механічна чи інша допомога, то в такому випадку учасник повинен безпечним шляхом покинути трасу. Учасник, який ввійшов на трасу небезпечним шляхом може бути оштрафованим. Рішення Головного судді є остаточним.

9.1.13 Усі пілоти обов’язково повинні проїхати трасу під час офіційних тренувань не менш п’яти колів. Пілоти які під час тренування не проїхали п’яти колів до страту допущені не будуть.

9.1.5 Учасники класу “Ski Division” повинні стояти на ногах на платформі на протязі усієї гонки. Дозволяється вставати на коліна лише між буями на прямому відрізку траси.

 

9.2 ПРАВИЛА ВИКОРИСТАННЯ ПРАПОРА

9.2.1 Наступні правила використання прапора застосовуються в цілому до всіх форм змагань Федерації, у тому числі і закритих, довготривалих змагань, слалом і фрістайл, та інших спеціальних заходів.

9.2.2 Зелений прапор означає початок гонки або що гонка продовжується.

9.2.3 Жовтий прапор: попереджає про небезпеку на трасі. Після того як жовтий прапор піднято, учасники повинні продовжувати свій курс з обережністю і усвідомлювати можливість небезпеки; тим не менш, вони можуть продовжувати змагання належним чином але не мають право обганяти поки є жовтий прапор. Обгін може призвести до штрафу, якщо так вважатиме Головний суддя.

9.2.4 Червоний прапор означає, що необхідно негайно зупинитися, незалежно від позиції судна на трасі. Червоний прапор буде використаний, якщо, на думку Організатора, Головного Маршала чи Головного судді змагань гонка стала небезпечною. Учасник якому маршал показав червоний прапор – дискваліфікован  і повинен залишити трасу негайно по команді маршала.

9.2.5 Білий прапор означає, що гонщики розпочали останнє коло.

9.2.6 Синій прапор означає що до пілота наближається лідер і пілот має обов’язково пропустити лідера.

9.2.7 Шаховий прапор: знаменує завершення гонки або змагань. Якщо учасник пройшов шаховий прапор, то він завершує останнє коло та по команді маршала покидає трасу. Учасники повинні повернутись в закритий парк з обережністю та належним чином. Учасники змагань повинні в першу чергу  пройти технічний огляд після гонки.

 

9.3 РЕЄСТРАЦІЯ ПІЛОТІВ

9.3.1 Будь-який клас, за винятком фрістайлу, може бути ліквідований, якщо є менше ніж 3 заявок на участь на момент закінчення реєстрації (фрістайл  вимагає лише одного учасника). У випадку мінімальної кількості заявок на змагання  у класі, класи можуть бути об’єднані. Учасник, може бути оцінений за іншою шкалою оцінювання та призовий фонд може бути виплачена за розсудом  організатора  згідно з угодою з Федерацією.

9.3.2 Плата за реєстрацію в змаганнях (стартовий внесок) будуть регулюватися організатором за згодою Федерації.

9.3.3 Учасник може вступити до декількох класів, до яких він / вона хоче. Тим не менше, тільки певні класи можуть розраховувати на загальні чемпіонати.

9.3.4 Якщо у учасника виникли питання, що стосуються визначення класу, то його обов’язком є проконсультуватися з офіційним представником змагань для роз’яснення цього питання.

9.3.5 Графік заходів регулюється організатором та Федерацією.

 

9.4 ПРИЗИ ТА НАГОРОДИ

9.4.1 Учасники або їх представники обов’язково зобов’язані відвідувати  офіційне відкриття змагань, закриття змагань  та церемонії нагородження, щоб отримати призи та нагороди. У випадку не явки учасники можуть бути дискваліфіковані за рішення Головного судді. Рішення Головного судді є остаточним і скарги не приймаються.

 

9.5 СИСТЕМА РОЗПОДІЛУ БАЛІВ

9.5.1 Офіційна система розподілу балів буде діяти для всіх  санкціонованих заходів Федерації та філій Федерації.

9.5.2 Бали не будуть присуджені тим учасникам, які були  дискваліфіковані або які не отримали балів хоча б на одному колі в змагання. Винятки можуть бути надані на національному та світовому чемпіонаті з затвердженням Федерацією.

9.5.3 Офіційна система оцінювання Федерацією класу «Слалом», «Фрістайл», «Кільцева гонка» виглядає наступним чином:

Місце          Бали              Місце         Бали

 

1 ………….. 17                      7 ………….. 4

 

2 ………….. 14                      8 ………… 2

 

3 ………….  12                       9 ………… 1

 

4 ………….. 10                       10 ………… 1

 

5 ………….. 8

 

6 ………….. 6

 

9.5.4 Офіційна система оцінювання Федерацією класу «довготривалі перегони»  виглядає наступним чином:

Місце        Бали  | Місце    Бали |  Місце     Бали

 

1 ………… 400      8 ………. 340      15 ………. 312

 

2 ………… 380      9 ………. 336      16 ………. 308

 

3 ………… 368     10 ……… 332      17 ………. 304

 

4 ………… 360     11 ……… 328      18 ………. 300

 

5 ………… 352     12 ……… 324    19 ………. 296

 

6 ………… 348     13 ………320     20 ………. 292

 

7 ………… 344     14 ……… 316    21 ………. 290

 

Продовжуючи зростання від двадцять другого місця до сорокового, бали зменшуватимуться на один.

 

9.5.5 Якщо виходить нічия, то учасник з більшою кількістю перших місць, отримує вищі місце. Якщо все одно виходить нічия, то учасник який має найкращий фінішний результат на останньому заїзді отримує вищі місце.

 

9.6 СИСТЕМА НУМЕРАЦІЇ СУДЕН

9.6.1 Номер учасника змагань та фон, де колір координуються згідно з класифікацією учасника.

 

Клас ……………………………. Номер ……………… Фон

 

Початківець……………………Чорний……………… Білий

 

Жінки. ………………………… Чорний ……………… Білий

 

Pro, Ветеран, Юніор ……. Чорний ……………… Білий

 

9.6.2 Номер учасника змагань повинен бути розташований на обох сторонах носової частини

 

9.6.3 Мінімальний розмір номера є наступним:

Номер                Розмір фону

Одна цифра ………20см висота, 15см ширина

Дві цифри …………20см висота, 23cм ширина

Три цифри …………20см висота, 30см ширина

9.6.4  Номер повинен бути розміром не менше 18см висотою та інтервалом по крайній мірі 13мм один від одного. Стандартний блок-тип номеру має бути без затінення або підкреслення. До обов’язку учасника входить те, щоб цифри легко читати і вони були чіткі.

 

9.6.5 Всі учасники, які беруть участь у змаганнях, що проводяться за межами батьківщини, повинні вказувати код країни перед своїм номером (наприклад, «F1″ для Франції, учасника під номером 1). Літери повинні бути розміром як мінімум 15 cм у висоту і повинні бути того ж самого кольору, що і гоночні номери.

 

9.7 ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗМАГАНЬ

Обслуговування змагань з Аквабайка проводиться Гоночним комітетом на чолі з головним суддею змагань. Гоночний комітет проводить змагання,  керуючись затвердженими Федерацією правилами і Положенням про  змагання. До початку змагань створюються мандатна і технічна комісії.

Судді даних змагань не можуть бути одночасно їх учасниками, капітанами і тренерами — представниками команд.

Судді не мають права повідомляти будь-кого про спортивно-технічні результати змагань до їх затвердження, за винятком судді інформатора, який повідомляє в ході змагань попередні результати.

 

9.7.1 Гоночний комітет.

Склад Гоночного комітету призначається та узгоджується президією УФА на рік та складається з:

— головний суддя, комісар.

— заступник головного судді з техніки (технічний директор).

— головний секретар.

— суддя при учасниках – назначається організатором та узгоджується з УФА.

— головний «Маршал».

— додаткові «Маршали» — визначаються організатором та узгоджуються з головним суддею.

— директор змагань — назначається організатором та узгоджується з УФА.

— лікар змагань — назначається організатором та узгоджується з УФА.

9.7.2 Головний суддя

На всеукраїнських змаганнях головними суддями можуть бути тільки судді національної категорії, їх заступниками і старшими суддями — не нижче за першу категорію. На обласних і міських змаганнях керівні суддівські обов’язки повинні виконувати судді не нижче першої категорії.

Обов’язки:

— знати Положення про змагання;

— за представленням «Маршала» затвердити трасу змагань;

— спільно з організацією, що приймає змагання, розробити остаточну програму і регламент змагань, який вивішується на дошці оголошень до початку змагань;

— провести перед початком змагань нараду з членами Гоночного комітету і окремо з обслуговуючим персоналом;

— проводити брифінги в час, встановлений регламентом змагань;

— проводити засідання Гоночного комітету;

— після закінчення роботи мандатної комісії в перший день змагань провести брифінг з пілотами і представниками команд з рішенням всіх організаційних і спортивних питань майбутніх змагань; при необхідності головний суддя може розмістити на дошці оголошень спеціальну інструкцію, розроблену з урахуванням місцевих умов і містить наступні відомості:

(1) додаткові заходи безпеки при проведенні тренувань і перегонів, викликані місцевими умовами;

(2) схему траси з розташуванням передстартової зони, описом її особливостей, порядком виходу судів в передстартову зону і відходу з траси після фінішу;

(3) порядок охорони спортивного табору;

— виносити ухвали по протестах на засіданнях Гоночного комітету;

— брати (або призначити свого представника) участь в розслідуванні нещасних випадків, зібравши письмові пояснення у всіх учасників інциденту;

— інструктувати співробітників міліції, прибулих в його розпорядження для підтримки громадського порядку;

— не пізніше наступного дня після закінчення змагань здати представникові організації, що приймає змагання, оформлені протоколи і не пізніше 5 днів після закінчення змагання здати письмовий звіт про змагання у УФА України.

Права:

— при явній непідготовленості змагань, що не дає можливості визначити спортивні результати, незабезпечення заходів безпеки і інших умовах, затримати початок або зовсім відмінити змагання в даний день;

— внести зміни в регламент змагань, якщо це необхідно для запобігання зриву змагань і забезпечення заходів безпеки;

— змінити до початку змагань в тих же цілях дистанцію або час перегонів;

— перервати початі змагання, якщо є явна загроза безпеці учасників або третіх осіб;

— відміняти рішення окремих суддів, якщо він особисто переконався в їх помилковості;

— усувати від змагань учасників, що допустили грубість по відношенню до членів Гоночного комітету і інших осіб, нечесність в спортивній боротьбі.

Якщо при обговоренні спірних питань і розгляді протестів думки членів Гоночного комітету розходяться, то право остаточного рішення належить головному судді.

9.7.3 Заступник Головного судді з технічної частини (технічний директор)

Заступник головного судді з технічної частини є головою технічної комісії змагань.

      Права і обов’язки:

— організовує роботу технічної комісії змагань, що забезпечую перевірку технічного стану судів і відповідності їх класифікації;

— визначає за узгодженням з головним суддею, місце для проведення техогляду. Допуск до цього місця під час проведення тех. комісії дозволений тільки гонщику або його представнику, а також механіку;

— проводить технічний огляд всіх заявлених аквабайків до початку перегонів. При необхідності залучає інших членів гоночного комітету до перевірки;

— не допускає до участі судна, що не відповідають технічним вимогам правил і положення про дані змагання, а також судна, які представленні для тех. огляду пізніше встановленого часу;

— проводить технічний огляд аквабайків призерів змагань в кожному класі після завершення серії гонок.

— готує рішення Гоночного комітету з протестів і інших спірних питань, пов’язаних з класифікацією судів і моторів;

— складає технічний звіт, якщо це необхідно, в якому детально аналізує технічні причини аварії;

9.7.4 Головний секретар

Головний секретар підпорядковується головному судді, керує роботою секретаріату і відповідає за організацію його роботи, за правильний і своєчасний підрахунок результатів змагань, є Головою мандатної комісії.

Права і обов’язки:

— перевірити відповідність заявлених учасників вимогам положення про дані змагання, наявність у них необхідних документів і на підставі цього скласти список учасників для затвердження на засіданні гоночного комітету;

— на підставі даних технічної комісії і медичного огляду спортсменів скласти остаточний список учасників, допущених до старту;

— вести протоколи засідань Гоночного комітету;

— провести жеребкування учасників (якщо потрібно за умовами проведення змагань);

— в ході змагань оприлюднює попередні результати змагань, у разі такої можливості;

— приймає протести і різні заяви, що надходять на ім’я  головного судді, і негайно докладати про них головному судді;

— після закінчення змагань оформити протоколи і повідомити представника організації, що приймає змагання, прізвища учасників і найменування команд, що підлягають нагородженню;

9.7.5 Суддя при учасниках

Суддя при учасниках підпорядковується головному судді і директору змагань, і відповідає за порядок у спортивному таборі.

Обов’язки:

— стежити за дотриманням учасниками регламенту змагань, а також інформувати їх про всі рішення Гоночного комітету і організації, що приймає змагання, які мають до них відношення;

— відкриття і закриття змагань, побудова і виведення учасників на парад;

— своєчасне інформування учасників про час чергового заїзду;

— при виході гонщиків на старт перевірити екіпіровку гонщиків і повідомити порядок гонщиків на старті даного заїзду

— попередити учасників і суддів про час і порядок церемоній.

У разі необхідності, при великому числі учасників, на допомогу призначається декілька суддів при учасниках, що працюють під його керівництвом старшому судді при учасниках.

9.7.6 головний «Маршал»

«Маршал» змагань підпорядковується головному судді.

Він зобов’язаний:

Перед початком змагань:

— скласти схему траси з вказівкою напряму старту і шляху відходу учасників з траси після фінішу;

— встановити трасу змагань;

— перевірити стан траси і акваторії, очистити акваторію від плаваючих предметів (колод, трави і т.д.), представити трасу для затвердження головному судді.

 

При проведенні паралельного слалому:

— продемонструвати правильне проходження слаломної траси;

— давати старт при проведенні паралельного слалому;

— при виконанні спортсменами спроб на слаломній трасі при необхідності надавати допомогу гонщикам, що потерпіли аварію;

— стежити за правильністю проходження слаломної траси;

— стежити за розташуванням буїв на трасі і за розпорядженням головного судді коректувати її.

 

При проведенні кільцевої гонки:

— перед початком тренування провести гонщиків по кільцевій трасі;

— вивести гонщиків на старт;

— дати старт гонці;

— під час перегонів знаходитися усередині траси і за допомогою свистка і блакитного прапора попереджати аутсайдера про те, що потрібно пропустити лідера;

— при необхідності надавати допомогу гонщикам, що потерпіли аварію;

— своєчасно докладати головному судді про всі порушення на трасі і про всі зсуви з місць буїв і приймати можливі заходи для установки їх на місце;

— по розпорядженню головного судді вивести з гонки спортсмена, який  порушує правила або створює аварійні ситуації;

— стежити за станом акваторії між заїздами.

 

При проведенні фрістайлу:

— стежити, щоб під час виступу у спортсмена не було ніяких перешкод;

— при необхідності надати спортсменові допомогу.

9.7.7 Лікар змагань

Лікар змагань підпорядковується головному судді змагань.

Права та обов’язки:

— бере участь в роботі мандатної комісії, перевіряє правомірність допуску до змагань за станом здоров’я;

— організовує і проводить медичний огляд спортсменів (у час, визначений регламентом змагань) і дає висновок про допуск до змагань, визначає стан здоров’я і можливість подальшої участі в гонках спортсменів, які потерпіли аварію (в допомогу йому призначається необхідна кількість медичних працівників з відповідним інструментарієм, медикаментами і санітарним транспортом);

— після закінчення мандатної комісії представляє головному судді список спортсменів, які пройшли медичний огляд.

 

9.7.8 Комісар змагань

Комісар змагань призначається, як спостерігач за змаганнями УФА. Він:

— спостерігає за процесом проведення змагання;

— готує звіт про змагання і направляє його до УФА.

Комісар змагань не має права втручатися в рішення головного судді змагань.

 

9.7.9 Комендантська команда

Комендантська команда формується і надається організацією, яка проводить змагання, в розпорядження Гоночного комітету.

Комендантська команда підпорядковується судді при учасниках та забезпечує технічну підтримку при підготовці і проведенні змагань.

 

Обов’язки:

— допомагає в розвантаженні спеціальної техніки і спорядження УФА, а також техніки спортсменів;

— проводить перевірку і підготовку устаткування (буїв, елементів кріплення, і ін.);

— готує берегову обстановку;

— проводить збірку/розбирання (установку)  конструкцій УФА (суддівська вежа, подіум для нагородження, звукове устаткування і ін.).

9.7.10 Комісії

Мандатна комісія

Для реєстрації команд і учасників головний суддя призначає мандатну комісію на чолі з головою.

До складу мандатної комісії входять:

— Голова — головний секретар змагань;

— Члени комісії:

— секретар;

— лікар змагань;

— представник страхової компанії.

Мандатна комісія перевіряє відповідність заявлених учасників вимогам положення про дані змагання, наявність у них необхідних документів, ухвалює рішення про допуск спортсменів до змагань.

Представник страхової компанії на запрошення організації, що приймає змагання, здійснює страхування гонщиків.

Після закінчення роботи голова мандатної комісії надає звіт головному судді змагань.

Технічна комісія:

Для перевірки технічного стану аквабайків під час проведення змагань головний суддя призначає технічну комісію на чолі з головою.

До складу технічної комісії входять:

— Голова – технічний директор;

— Члени комісії – помічники технічного директора.

Технічна комісія на протязі змагань стежить за технічним станом судів — учасників змагань.

Обов’язки:

— Перед перегонами проводити технічний огляд судів, заявлених для участі в змаганнях, перевірити їх придатність до перегонів відповідно до вимог правил і Положення про змагання, зокрема: перевірити надійність буксировочного троса і його кріплення; перевірити надійність кріплення складових частин аквабайка; перевірити відповідність технічних характеристик аквабайка на заявлений клас; перевірити надійність кріплення і зовнішній вигляд стартових номерів, а також їх відповідність вказаним в заявці; перевірити надійність дії пристроїв аварійного виключення запалення; перевірити справність і підгонку особистого спорядження кожного учасника; перевірити надійність кермового  управління, контролювати відсутність на аквабайку видимих пошкоджень, несправностей і доопрацювань, що можуть вплинути на безпеку проведення гонки; перевірити чистоту моторного відсіку і відсутність ПММ на дні аквабайка;

— написати в талоні технічного огляду висновок про допуск кожного судна до змагань і передати ці документи до гоночного комітету;

— не допускати до участі в змаганнях технічно несправні і брудні судна;

— після закінчення змагань провести контрольний огляд судів можливих призерів змагань;

— проводити технічний огляд судів, що потерпіли аварію під час перегонів.

 

ПОРУШЕННЯ ПРАВИЛ

10.1 МІРИ ПОКАРАНЬ УЧАСНИКІВ ЗМАГАНЬ

10.1.1 Головний суддя має право на дискваліфікацію, виключення та прохання покинути зону проведення змагань учасників, власників, спонсорів або членів екіпажу за наступні порушення:

вульгарність, образи чи інші подібні дії, які не властиві спортсменам, і адресовані посадовим особам, глядачам та іншим учасникам.

Недотримання правил змагання Федерації (не включаючи неполадки обладнання).

Недотримання вимог стану суден.

Порушення правил командою технічної підтримки.

Вживання алкогольних напоїв, паління та наркотиків.

Невиконання рішень офіційних осіб.

Словесні образи чи фізичне насильство будь-якої посадової особи.

Участь у заході, коли членський квиток є недійсним або  використання членського квитка іншого учасника.

Надання неточної або неправдивої інформації для посадових осіб або від будь-якого офіційного документа Федерації.

10.1.2  Разом з виключенням або проханням покинути зону проведення змагань, Федерація може визначити подальші санкції, включаючи штрафи, втрату       балів, дискваліфікації чи будь-яке поєднання зазначених вище покарань.

10.1.3 Рішення про покарання учасника з вищезгаданих порушень не може бути оскарженим.

10.1.4 Будь-який учасник, який бере  участь на судні, яке не відповідає вимогам певного класу, після огляду Технічного директора, буде дискваліфікований і йому не буде дозволено брати участь у змаганнях чи фінальному конкурсі класу, а також йому не будуть присуджені бали. Учасник може бути відсторонений від участі у змаганнях Федерації або філій Федерації до 30 днів, також може втратити всі накопичені бали, які є на сьогоднішній день в цьому класі, і / або може бути оштрафований на суму до 5000грн.

10.1.5 При наявності другого технічного правопорушення, учасник може отримати призупинення своєї діяльності до 60 днів, а максимальний штраф сягатиме до 10000 грн.

10.1.6 У випадку третього технічного порушення, то це призведе до автоматичного припинення участі у змаганнях до кінця календарного ріку, а максимальний штраф сягатиме до 15000 грн.

10.1.7  Усі штрафи повинні бути сплачені у вигляді благодійного внеску на рахунок Федерації, після чого учасник буде  мати можливість змагатись у будь-якому санкціонованому Федерацією заході.

10.1.8 Будь-яке покарання за порушення правил та положень Федерації учасником повинно визнаватись, у тому числі, іншими учасниками,  але не обмежуючись організаторами Федерації або філій Федерації.

 

10.2 ОБОВ’ЯЗКИ УЧАСНИКІВ

10.2.1  Учасник та  члени команди технічної підтримки, підписуючи заявку на участь та звільнення від відповідальності, обирає участь у змаганнях на свій страх і ризик, визнаючи, що там можуть бути передбачений і непередбачений ризик, і тим самим звільняючи організацію та учасників разом з їхніми спадкоємцями, правонаступниками, службовцями, представниками, агентами, працівниками та членами, спонсорські організації та власників території, де проходять відповідні заходи, від будь-якої відповідальності за поранення особи, пошкодження майна та  / або нанесення шкоди репутації, які можуть бути отримані вищезгаданим учасникам, та звільняє від всіх позовів через вищезгадані пошкодження, нанесені вище перерахованим сторонам, і які виникли в результаті або у зв’язку з заходом, який є передбачений у заявці на участь, або спричинені технічними конструкціями або умовами траси, де проходить захід.

 

10.3 ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ УЧАСНИКА

10.3.1 Зареєстрований учасник несе відповідальність за стан свого судна, як це є зазначено в Офіційних правилах змагань Федерації. Будь-який учасник, чи то йому надають спонсорські кошти чи то він використовує судно, власником якого є інша особа, ніж зареєстрований учасник, він несе відповідальність за дотримання всіх правил Федерації. Якщо учасник або судно порушили правила класу, то учасник буде оштрафований.

10.3.2 Учасник несе відповідальність і може бути покараним за його / її особистої поведінки, а також поведінку людей його / її команди, в тому числі, але не обмежуючись власниками, спонсорами, команди технічної підтримки та членів їх сімей.

 

ПРОТЕСТИ

11.1 ПРОТЕСТИ

11.1.1 Учасники можуть тільки обговорювати порушення з Головним суддею змагань, якщо на це дасть згоду Головний суддя. Учасники можуть переговорити з Головним суддею за день перед початком змагань, після змагань, в період між змаганнями, або на розсуд Головного судді.

11.1.2 Після того як були опубліковані результати, учасники мають право подать безкоштовний письмовий протест для уточнення результатів на протязі 30 хвилин.

11.2.1 Усі інші протести повинні бути подані в письмовій формі не пізніше ніж через 30 хвилин після того, результати були опубліковані. При поданні  протесту, протестант сплачує Федерацій кошти в розмірі 500 грн.

11.2.7  Головний суддя та Технічний директор можуть, на свій розсуд, допитати будь-яку особу для отримання інформації або технічної поради.

11.2.8 Лише той учасник, що приймав участь у змаганнях і вступив в той  самий клас, може протестувати проти іншого учасника цього класу.

11.2.10 Якщо вважається, що протест був поданий зі злим умислом чи є несумлінним, то протестант може бути визнаний винним у порушенні правил протесту і може бути покараний.

 

11.2 АПЕЛЯЦІЯ

11.2.1 Апеляція або намір апеляції повинна бути подана в письмовому вигляді протягом однієї години після дискваліфікації і повинна супроводжуватися платою  500 грн.

11.2.2 Постанова Федерації буде винесеною протягом певного часу з дати, коли була подана апеляція.

11.2.3 Федерація або філії Федерації мають право на публікацію будь-яких рішень, що стосуються протесту або апеляцій, використовувати імена залучених в них сторін. Ці особи не мають права виступати проти Федерації або філії Федерації, Головного судді або того хто публікує це рішення.

Реклама

Реклама

Partners

© 2012-2019 UKRAINIAN JET SKI FEDERATION

Силки
https://www.facebook.com/UkrainianJetSkiFederation/
https://www.youtube.com/channel/UCA3WUWGhFN0qzR0xfPu5vPg
https://twitter.com/aquabikeinua
https://www.facebook.com/UkrainianJetSkiFederation/4